1.23.2007

住大屋

昨晚又發夢住大屋,幾乎有小型足球場般大,
主要分了四個部份,主人房同廁所都很大…
是座港式溝加拿大式的獨立建築物~
前手賣家留下許多傢俱雜物,其實都很正的~
有一大班我唔識的朋友(?)來參觀這個新居,
唯一我認識的朋友問我買了保險沒有,
我有點擔心,連保安問題都未去計劃…哈哈
不過其實非常開心~

之前發夢過的,是一座大廈的單位,都大得離譜~
也發過去離島的渡假屋,也是超大開放式望到一片靚海~

都唔知點解,其實我都幾滿意而家住既地方呀~
冇乜渴望要住更大的屋~不過d夢又真係幾開心~

5 則留言:

匿名 說...

住大屋,好呢?
住淤海濱會養白鴒嗎?

匿名 說...

小心呀,發得呢類瘋狂夢多,慢慢會變咗瘋癲呀,發錢寒之類!朋友門,當小丹下次去貴家探訪,記得收埋啲刀,同唔好畀佢走近窗邊及入廚房呀!

匿名 說...

小丹,我相信夢境你的性格自然調整..
想去去旅遊,或是換換環境、人事呢.
隨意機遇,好事好事。特別是歡樂的
住大宅,不一定好富貴的同意嗎?
「檔」自己住下理想的酒店/
大屋也不錯呢(^_^)
看你到發美夢,為你感到開心
小小都發d美夢(近這一個月)...
初初是香甜的(通常是坐火車開始的)
後來發現自己的生活在夢境改善了..才發現>
唔...原來我是有一個忘恩負義的人格!!
好惡佈呀!.次次起床,都要蹲在床邊慢慢地認罪.記得幾多一個又一個同天父說:原來我是
一個,忘恩負義的人
這些夢每每令我不很開心..^_^"
也好發現自已隱藏的惡毒,安逸的我會變壞的
「可與人共難,但不可以共富貴」
可惜小小的發夢大部分是自我返射或
是工能性的與別人不同(幻想空間很少).. 沒法啦.本我如此..求變中!

匿名 說...

sweet dream...

匿名 說...

其實我都成日發夢住大屋..(其實都似 Toronto - Midland & Finch 以前住個度咁上下)係夢入面好開心, 你鐘意點佈置都 ok! 因為我知我係香港係一定無可能住係呢種大屋入面, 所以發下夢都幾開心呀!!!